Riktigt intressant

Total onödig fakta jag insett idag:

Jag klarar av att inte shoppa trots att jag e i stan. Duktiga jag :P
Exakt alla vans låter när man går, jag lovar :P
Min kamera tål iaf att tappas i marken en gång. Får se hur det går nästa gång XD
Mmm Marabous(Jojjo o alla nälstatjejorna borde fatta vem jag menar eftersom ni hört dt förut) storebrorsa e fortfarande snygg hihi ;) Fast lite för kort.
Slut på onödig fakta för idag. :)

Va me Jojjo i stan idag. Va så duktig så jag köpte ingenting. Måste ju lixom spara pengarna till Kroatien. Nån som förresten vet nåt bra sommarjobb? :) För annars kommer pengarna aldrig att räcka :P Ska ju till Kroatien nu, sen så har jag typ tre kanske-resor oxå :P Först så kanske jag ska me familjen till Thailand(typ till Bangkok) i typ augusti-september nån gång, sen om jag har råd så ska jag följa me J.L till London på höstlovet o sen nästa sommar om vi får det att gå ihop me pengarna XD så kanske jag ska me J.F till USA :D Hoppas hoppas hoppas :D


Kommentarer
Postat av: gissa vem är här igen

har inte med detta att göra.. men rasmus är bara för göllig!! :P

2007-07-03 @ 20:00:10
Postat av: Jojo

gissa vem är här igen : hahah XD min kusin e cool oxå det vet du va :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback