movietime

Jag o Moa hade lust att hyra film så vi stack o hyrde Rosa the movie :P Den va supergullig XD Jag trodde att det skulle va typ en film för lite yngre, men jag tycker den va bra ändå hihi^^ O han som spelar Ville i filmen e så göllig XD

Sen var det en kille me i filmen som påminde så mycket om en person jag känt ganska länge.  Asså det va skitläskigt för han likna inte bara den personen till sättet utan till utseendet oxå (lite läskigt för killen i filmen va ganska charmig XD o det e nog tyvärr killen jag känner oxå. Hur mycket jag inte vill erkänna det XD)

Imorron ska jag o Jojjo till stan. :D Nån teletubbie  som hänger me? :P Måste köpa lite viktiga prylar till Kroatien :D Kommer sitta där nere i Kroatien o sakna alla små rara människor sen. Glöm mig inte XD O hoppas att ni inte saknar mig XD

Kommentarer
Postat av: olsims

svagt å inte skriva vilka som vann musiktävling!!

2007-07-05 @ 23:01:11
Postat av: Jojo

Olsims: Haha, det e väl inte så viktigt (a) mitt lag vann ju inte XD Men ja kanske borde nämna nånstans att ditt lag vann :P eftersom jag e så himla snäll hehe^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback