Kroatien 7/7-21/7

Nu e allt typ färdigpackat. Hoppas jag :P Skönt att vi åker på eftermiddan imorron. Då kan jag packa ner grejer om jag kommer på det i sista minuten. Vanligtvis brukar vi flyga tidigt o man brukar inte hinna me att tänka på småsaker klockan fyra på morronen :P

Nu kommer jag inte att blogga på två veckor(alla dansar segerdansenXD) Kommer bara ligga där på stranden o sola o bada o självklart shoppa oxå :D Ha dt skitbra här hemma i Sverige allihopa :D

 jag i spanien för två år sen XD

Kommentarer
Postat av: Pochi

Ha de så skönt! Även om jag inte vill vara dig. Jag trivs här i sverige =P

2007-07-07 @ 17:15:21
Postat av: ~Johanna~

Vilken härlig bild! =)

Postat av: johanna

vilken johanna är det där ?

2007-07-09 @ 18:51:16
Postat av: karro

hade du det bra där??

2007-07-22 @ 11:02:59
Postat av: Jojo

Pochi: Men sandra du missade ju alla supersnygga killar XD
~Johanna~:=)
Johanna: jag vet inte men inte du iaf :P
Karro: japp :D så typ tusen snygga killar där hihi^^

2007-07-22 @ 12:27:00
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback