kommer ifrån

Jojjo o Paula sov över hos mig från igår tills idag. De va såååå elaka mot mig. De tog mitt täcke o mitt lakan. Fick som tur tillbaka täcket^^ Sen så när jag ville sova ville inte de andra det. Jag släckte lampan o då blev de andra lite sura eftersom de höll på att leka me sina mobilar. Så därför "skickade" Jojjo ett sms till en person. Jag trodde henne nästan, för hon lät verkligen seriös. Panik! jag kunde typ inte somna först, låg typ där o tänkte nej,nej,nej va gör jag nu? Blev så jävla lättad imorse då hon berätta att hon bara drivit :) Men elak va hon ändå XD

Eftersom jag fått gigantiska hål i mina ballerinaskor hahah så åkte jag o mami till Barkaby Outlet o kollade efter ett par nya, vi hittade flera snygga par skor o imponerande nog så passade de flesta. Därför köpte jag tre par hehe :P
image295 hahah, hur kan man missa de hålen? XD Det e ju nästan värre än Håkans luftkonditonering på sina gamla vans XD
  De nyinköpta skorna, gölliga va ^^

Kommentarer
Postat av: Pochi

Hahaha! Det är så typiskt jojjo XD

2007-07-07 @ 17:14:35
Postat av: Anonym

haha va? xD

2007-07-09 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback