Honey, I'm home XD

Nu e jag hemma :D Fast nu har nästan alla andra åkt iväg istället XD Hoppas jag överlever ändå(bara jag inte fryser ihjäl här i kalla sverige :P). Ska ju träffa Sandra idag iaf o dt e toppen :D

Kroatien va bättre än vad jag trodde det skulle vara. :) Det här kommer mina kompisar få höra om i veckor men jag såg typ hur många snygga killar som helst :P Tyvärr var de flesta inte svenskar, men iaf. När Moa o hennes familj kom så kom det helt plötsligt massvis me snygga svenska killar oxå XD Fast alla va typ göteborgare :P  Jag o Moa insåg oxå att vi kanske sett världens snyggaste kille. Det va Moa som såg honom först, men hon våga inte snacka me honom, trots att hon sett honom flera ggr(okej jag va väl inte heller så jvla modig att jag snackade me killarna, bara två, men ingen av dem snacka svenska :S) jag såg honom bara två ggr :p Andra i samband me att han åkte hem me sin familj, men iaf :P Asså han hade typ värsta perfekta solbränna, var lång^^, hade magrutor o härligt rufsigt brunt hår ;) O han va faan svensk oxå! Att jag alltid ska vara så "efterklok".

Okej nu låter det som om jag bara spanat på killar, men det va faktiskt bara vad jag gjorde under 50% av tiden XD Jag va inne i staden Pula (vi bodde en bit utanför) o kollade på amfiteatern och shoppade:) Sen va jag på en endagsutflykt till Venedig i Italien oxå. Vägen dit va inte så mysig eftersom det va jättestora vågor o typ halva båten spydde. usch! Men när vi kom fram till Venedig va det fint :D Fast usch va hemskt om man skulle ramla ner i det vattnet säger jag bara XD

Sen badade jag ju såklart oxå :D Det va fett kul att snorkla i vattnet eftersom det va så härligt blått o massvis me fiskar där :D Lite saltigt bara XD

Lägger in lite bilder från tha resa sen :) Nu ska jag ut i kylan XD Att vänja sig från 34-36 grader till 20 tar ett tag :P

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback