Everyone has their own story

Igår så såg jag Harry Potter o Fenixorden :D Den va fett bra :) Såg den tillsammans me Gabbi o min familj. :) Jag o Sandy träffade henne när vi va uppe i Vby igår. Vi tre satt o snackade jättelänge däruppe medans vi käkade lite glass (mest jag o sandra :P) Sen så bestämde jag o Gabbi me min mamma att vi skulle se på Harry. Sandy hade redan sett den så hon ville inte se den igen :P Så istället fick vi andra sitta därinne i biosalongen o äta popcorn, godis(tror det hette Guava nånting ^^) o dricka cola :)

Idag har jag vart hos Sandy o typ haft slappardag. Eftersom det regnar ute :/ (vill till värmen i Kroatien o alla snygga killar XD) Vi kollade på filmerna Stick it och Harry Potter o de vises sten(gamla minnen XD) O så han vi kolla på lite bilder oxå. Vi kollade bland annat på bilder från klassresan i sexan. Att vi va så jävla små då XD Såg typ Zacki på vägen hem. Tror jag... :)

Jag börjar bli lite orolig här. Tänk om min solbränna försvinner jättesnabbt. Det e ju inte precis solskens väder här om vi säger så :P Blä imorron måste jag packa :/ Åker till släkten på onsdag.

Some pics från Kroatien(nån gång när jag har fått tillbaka mina läsare XD så visar jag fler)
         (alla bilder är tagna av mig :D)

1:På flyget dit :D
2: Solnedgången(har många många bilder på den :D)
3: En del av amfiteatern i Pula :)
4: Venedig :)
5: St marco platsen( e du i Venedig o har inte varit där, då har du inte turistat ordentligt :P)
6: Bild tagen nära stället vi bodde på
7: Solnedgången nåra dar senare med lillebrorsan i förgrunden
8: Förfest :P pappa, mamma o Moa
9: sista dan, kolla min mesiga solbränna XD ( moas familjs lägenhet)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Welcome back :)

2007-07-25 @ 00:59:14
Postat av: jakkstjeart

Baaajs! det luktar bajs! :(
Trevliga halsningar Chiang maipojken

2007-07-25 @ 18:16:05
Postat av: jagsomaldrigskrivermittnamn

vikken släkt ska du till?? ;P

2007-07-27 @ 16:00:29
Postat av: Jojo

Tobbe: Tack
Jakkstjärt: Va faan e dt som luktar bajs?
jagsomaldrigskrivermittnamn : Mammas sida av släkten :)

Postat av: jakkstjärt

öhh bajs?

2007-08-04 @ 19:10:05
Postat av: Jojo

Jakkstjärt: ööh jakob börjar du bli lite schizofren elr e det nån som leker wannabejakob? :)

2007-08-04 @ 22:35:43
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback