7 fika

Zzzzzz... Nu tänker jag stanna hemma resten av mitt sommarlov(usch börjar faan den 16:e) punkt slut! :P Vi va hos mammas släkt i tre dar o under de dagarna träffa vi typ nästan hela släkten. Hann me o fika typ sju gånger oxå XD Lärde mig tricket att bara ta en kaka vid varje fikastund, annars blir jag ju rund som en boll :/ (iförsig e jag redan det men iaf^^)

När kommer alla människor hem egentligen? Jag saknar er!


Fler kort från Kroatien
         
1: Horisonten :)    2: Venedig again    3: Solnedgången  4: Pulas amfiteater at kväll
5: Bild tagen på flyget på väg hem 6: Efter regnet kommer solsken :)   7: La familia
8: Jag, lillebrorsan o mami på ööh(?) shoppingtur(pappa har tagit kortet :P)
9: Amfiteatern at kväll, igen :P (bild tagen av pappa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback