ugly johanna

Folk ska nästan  alltid klaga på att jag har dåligt självförtroende o jag fattar inte riktigt varför. Jag har fått höra hur många gånger som helst att jag e ful, tjock, tönt och senast idag så sa en viss person att jag skulle se ut som en kille om jag klippte håret kort o tvättade av sminket. Saker som verkligen muntrar upp en eller hur : S  Sen finns det ju dem som säger till mig att jag bara ska skita i alla de som säger så taskiga saker till mig, men hur enkelt e dt då man inte precis har något annat att tro på. Jag tror jag blivit kallad snäll, omtänksam och gullig kanske en gång det senaste halvåret, men jag har blivit kallad för ful minst femtio gånger under samma period....

Jag är ful. O jag har rätt om att jag är det oxå. Finns ingen anledning att jag ska få nån kommentar om det nu. Det e min blogg och jag skriver vad jag vill. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback