två dagar kvar på lovet :(

Idag har jag åter igen gjort det där friskis o svettis bandet. En snabb väg till min död hahaha. Sen så stack jag och Jojjo3 upp till Vby och shoppa. Vi köpte varsitt par solglasögon till i sommar, flugvarning i år igen hehe. På bussen hem så såg vi tre tjejer som går i sjuan i min skola. Det såg så kul ut för alla tre hade ungefär likadana kläder på sig. Alla hade svarta stuprör, stora svarta jackor och burberryhalsdukar. Påminde lite dagistiden då man alltid vill/skulle ha likadana klänningar, tröjor etc som kompisarna hade. Fast i tonåren tror jag mer att den stilen kallas fjortismode :P Inte för att kläderna de har e fula elr så, men exakt alla fjortisar har likadana kläder.

Får en ny McFlyskiva nu i veckan :D Måste skaffa en mp3 med större minne :)

Längtar tills i sommar. :) Kanske ska åka till Italien igen;) fast i så fall med nästan hela mamas sida av släkten. Vi kommer att fylla ett helt hotell, men iaf. Jag antar att mamas kusin Ingegärds barn Jossan och Hampus ska följa me o de har jag inte sett sen jag var typ var 8-9 år så det skulle nog va kul :)

41 dagar kvar....längtar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback