tsss..dag

Idag har varit värsta flummdagen. Fast tisdagar brukar alltid vara såna :P Ska jag vara ärlig så kommer jag knappt ihåg nånting av vad vi gjort på lektionerna för jag och jojjo har suttit och asgarvat igenom dem hahahaha. Vi e flummduon nr 1. Som på lunchrasten då de andra dissade oss när vi ville ha snöbollskrig så vi gick för att leta reda på killarna i vår klass för att få med dem på snöbollskrig. Men vi hittade dem aldrig trots att vi gick runt skolan typ tre ggr. Sen visade det sig att de varit uppe i centrum. haha. Fast jag o jojjo hade väldigt kul ändå :PNog för att vi gjorde bort oss lite. hehe Jojjo va på väg att skrika trygghet (du måste varit me om dt för att fatta) så att W.N kunde höra det. Istället började han o nåra andra killar stirra på oss för att vi asgarva :P
Sen drog jag faktiskt två dagens skämt enligt jojjo idag. Fast jag fattar inte det första trots att det var jag som drog dt :P


Sen så måste jag bara erkänna en sak...elr jag erkänna o erkänna, jag ska säga ett faktum. Min klass e bäst!!!! Det finns ingen bättre klass än den. Jag och Jojjo satt o snackade på matten om hur mycket vi skulle sakna allihop o vi började faan nästan grina då vi satt där, trots att det är nästan ett halvår kvar. hahaha. Så alla som läser det här o kommer vara där på skolavslutning, ta me ett gäng näsdukar tack :P Sen finns det ju de som inte går i vår klass som jag oxå kommer sakna.

Shit nu kommer ångesten hahaha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback