söndag

Äntligen har jag beställt klänningen och halsbandet från Asos. Längtar :)

Jag, Jojjo och Jossan fick idag för oss att vi skulle kolla på Mulan. Det var typ hundra år sen och jag kommer äntligen ihåg varför det var en av mina favvofilmer när jag var liten. Den äger ju hahaha.

Filmens bästa kommentar kommer nog från den gulliga lilla draken moshu :P Mulan har ju lyckats lura en hel arme att hon e en kille o moshu har lyckats lura Mulan att han skulle vara ett heligt lyckoande elr nåt o moshus lilla kompanjon som e en syrsa har ljugit om att han e en lyckosyrsa. Komplicerat jag vet :P

Så när Mulan blir upptäckt av soldater att hon e e tjej och de lämnar henne ensam kvar me moshu,syrsan och hennes häst så säger moshu:
- Alla bara ljuger. O du då(kollar på hästen) E du ett får heller? 
Vi satt och garva åt det i typ hundra år hahaha :P



                                            moshumoshu

Skola imorrn.Fy f*n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback