listfreak

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
tre
Vilken svordom använder du mest?
jävla
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
olika, oftast 6:00 :S eftersom mitt hår måste fixas ( det e helt mobbat på morronen, jag lovar!)

Var köper du dina matvaror ifrån?
Jag e inte precis den som handlar sånt :P

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
jag vill bli fotograf, inte modell, så tyd det :)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en ipod nano, rosa of course

Har någon någonsin kallat dig lat?
flera ggr men inte på senaste tiden :)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej...men det skulle behövas hahaha

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
O'boy

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jaa:) jag e bäst på att bevara hemligheter

När var senast någon stötte på dig?
typ aldrig, vem skulle ha ett så stort hjärnfel?

Vad åt du till middag?
ungspannkaka.. usch

Kan du vissla?
Det har ju till och med gjorts en sång om mig :P skämta bara....ja jag kan det :)

Vem var den sista som ringde dig?
öhh... tror det va pappa

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
hmm, jag vet inte

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
alltid, men kanske inte lika mkt som de gjorde förut

Hur många syskon har du?
ett, en lillebrorsa som alla tror att det e min storebrorsa :(

Är du blyg inför det motsatta könet?
det beror på vem av dem vi snackar om, men i största allmänhet, nej

När flög du senast?
Två år sen sist tror jag
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6

Pratar du några andra språk?
Engelska, lite spanska:P

Diskar du din egen disk?
Diskmaskin

Har du gråtit offentligt?
japp

Har du en stationär dator eller en laptop?
no laptop här :(
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och...

Försöker du alltid lära dig nya saker?
inte alltid

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ett till hål i det öra jag redan har två hål i och kanske en piercing i läppen (bredvid mungipan elr hur man ska förklara)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
spelar ingen roll
Vad har du med dig in på bion?
Popcorn, dricka och schyst sällskap

Vem var din favoritlärare?
ööhhh.....vet inte

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
aa, bara de inte sitter i ansiktet så
Gillar du att flyga i flygplan?
Ja.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Kul humor,kunna snacka och omtänksam
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
hur kan man bli dt? Då e ju personen ifråga attraktiv. :P

Vilken är din favoritdrink?
smoothie kanske

Gillar du din boendesituation?
inte de flesta grannarna :(, men mitt hus :D

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
2 kanske :P
Äter du frukost dagligen?
ja
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland, ibland inte

Vilken är din favoritfrukt?
äpple,jordgubbar

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
16
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
lite kanske... :P

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
kommer inte ihåg, men antagligen TT
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och…..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
hur ska jag kunna veta det?

Gillar du senap?
usch, hatar det >.<

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
har jag det verkligen så hemskt att jag måste sitta o snacka me mig själv? :P

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
kanske

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Det får ni tala om för mig ;)
Tycker du om att krama folk?
Ja

Skulle du säga att du är trendig?
nja
Äger du en digitalkamera?
Ja

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen tror jag, de finns inte så fula kändisar
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja

Böcker som har fått dig att gråta?
hmm...kommer inte ihåg nån
Tycker du att du är attraktiv?
jo alltid, o efter jag tänkt den tanken uppfann jag telefonen och glödlampan

Vad är du allergisk mot?
Inget förutom nåra i min gamla klass :P

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Ingen kommentar, får så mycket skit om jag säger nått
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Antagligen Jonas eftersom min lillebrorsa heter så
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: känner mig rätt så tom just nu, lite lost sådär :P
Favoritgodis: gillar glass bättre faktiskt :)
Är det nåt du absolut inte äter: Mycket, orkar inte skriva ner allt ^^
Kläder just nu: stuprör, linne och stickad kofta
Musik just nu: McFly-silence is a scary sound
Vad sa du senast: aa
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden
Sommarplaner: Åka till Italien me släkten kanske o övertala mama om att få åka på språkresa till England+ gå på justin timberlake konsert
Fisk eller badkruka: Sjöjungfru
Längd och vikt: 176, vikt tänker jag inte avslöja

Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: sol o snö
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mat,flygplan att åka hem med :P och schyst sällskap
Spelar du nåt instrument: spelade piano för hundra år sen
Morgon- eller nattmänniska: Både och hahaha
Sparare eller slösare: slösare!!!
Vem är viktigast för dig: Familjen och vännerna
Bästa film:har så många favoriter så jag kan inte välja
Tror på liv på andra planeter: jag tror på att det finns utomjordingar :)
Kommer du ihåg din första kärlek: aa, herregud, vilken tönt han e nu :P
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: YInte vad jag vet
Tror du på mirakel: Nej, men jag tror på slumpen
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn har vill du ha: fyra fem stycken :P
Bio eller promenad: både och
Är du kittlig: aa, fast jag säger inte var
Snarkar du? ingen har sagt att jag gör det iaf
Stjärntecken? Vattuman
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: såna där stora spindlar och miniminikryp
Största svaghet:tänker jag inte säga, tänk vilka risker jag tar om jag avslöjar det :P
Det här är jag bra på: Fantisera och göra bort mig :P
Bästa bok? vet inte, har så många favoriter
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna flyga
Vad vill du jobba som? fotograf
Chips, morötter eller godis? Godis och morötter. Chips e skitäckligt
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? aa
Har du någon pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja, i örat igen och i läppen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) orkanstökigt
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aa
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur är din drömkille? Läs mitt svenskahäfte från förra terminen :P
Vad är du mest rädd för? att vara totalt ensam
Är du rädd för blod? inte i små mängder iaf
Saltar du på maten? Ibland så
Gillar du att sjunga? jag e tondöv haha
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? aa
Vad gör du om du får hicka? Inget
Röker du? Nej
Snusar du? Snusläpp? Nej
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? o det menas med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback