Gymnasie

Har vart på två öppna hus till gymnasium idag.5-6 av 7 hehe. Riddarfjärden ska jag lätt söka in till. Skolan e nästan allt jag vill ha me en skola:). O de ligger granne med Nrj, Rix FM m.m :P  Sen så var det Kulturama oxå. Ska jag va ärlig så var det ju rena kaoset därinne. Vi fattade inte var vi skulle o de lokaler vi såg var inte mycket att hurra för. Jag kände mig nästan lättad då vi träffade på Denniz, Beate(går i min spanska) o en till tjej(tror hon heter Jamila).


Däremellan så käkade vi lunch på Max. Senast jag käkade där var väl för fem år sen eller nåt:P Det kändes lite skumt där eftersom jag, Jojjo och pappa nästan var de enda som inte bar pjäxor o skidjackor (det ligger en skidbacke i närheten :P)




Minnen haha


Kommentarer
Postat av: Denniz the rabbit

Kulturama var skitdåligt!
Man är tvungen att betala 30:- för mat.
Om man tar med sig mat hemifrån så får man
inte sitta med sina kompisar i matsalen.
Tyska går inte att läsa och man kan inte läsa två språk. Spanska steg 3 och Franska steg 3 fanns bara. Skitdåligt! Lokalerna var som en container där man byggt en skola, skitdåligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback