första veckan

Jag fattar inte hur jag lyckas. Men allt blir bara så meningslöst. Varför forsätter jag andas?

Igår var jag och handlade födelsedagspresent till mama. Det va jag o Jojjo uppe i Vby som alltid :P Jag hittade världens sötaste klänning (till mig själv) på H&M, men på Åhlens så hittade jag nåra fina glas som jag köpte till mama. Sen åkte jag och Jojjo buss hem o när vi kom hem så kollade vi på Törnrosa :P, käkade lunch och godis till "efterrätt". Sen kände vi oss så onyttiga så vi gick och hämtade friskis och svettis bandet hemma hos mig. :P Sen stod vi däruppe i hennes vardagsrum och träna. Jag som stod närmast fönstrena stod typ hela tiden och kollade ut på gatan om nån såg oss. Våra grannar älskar nämligen att stirra på oss som om vi vore aliens :P

Min mama fyller år idag, så det e bara en månad och tre dagar kvar tills min födelsedag :)



´Please don´t hate me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback