don´t get mad. get even

Idag har vi typ inte gjort något i skolan. Halva klassen hade no imorse o sen åkte vi till en synagoga eftersom vi läser om judendomen på so:n. De killar som inte hade med sig egna mössor fick låna kipor där. De såg jättekul ut hahaha. Sen när vi kom tillbaka så käkade vi lunch o efter det hade vi spanska...Zzzz...Fast vi hade en vikarie o hon e iaf bättre än våran vanliga lärare hahaha. Fast det blev ingen film som det brukar bli men det kompromissar vi me en sovmorron imorrn hehe.

Efter skolan följde sandra me hem för o plugga engelska. Jag va bättre på orden än hon mohahaha. Sen gick vi in på datan o kolla lite, som alltid ^^

O jag o jojjo lyckades äntligen me vårt uppdrag, me lite hjälp av sandra :P

Imorron ska jag till mediagymnasiet i nacka me jojjo. Nacka e ju f*n långt bort ^^


Kommentarer
Postat av: gaarafreak

Nähä du! du var inte bättre än jag! Jag var bara ofocuserad. Men vad skulle du ta dig till utan mig? Du skulle inte klara dig två dar :P Jojo du borde skriva lite fler dikter eller så, de är fint. Men kanske inte någon deprimerande. Det är inte din stil. ;)

2007-02-01 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback