Dagens

Veckans sammanfattning v.52

Veckans låt: Simple Plans perfect

Veckans planer: shoppa hehe

Veckans vill ha: En fin klänning jag såg på Zara och en rosa Ipod
Veckans drog: musik, som alltid
Veckans dricka: cider
Veckans mat: pasta
Veckans köp: en t-shirt från Gina Tricot, två tröjor från Bikbok och UCLA-tröjan från samma ställe
Veckans kärlek: samma som förra hehe
Veckans mående: kaos
Veckans Yes!: Jag fick en skateboard
Veckans Neeej!: att jag träffar på så många jag inte vill träffa
Veckans skämt: fjortisstylen :P
Veckans finaste: min UCLA-tröja hehe love it
Veckans fulaste: jag
Veckans tråkigaste: mina strumpor från F & F
Veckans roligaste: min och Saras ide om tidningarna hahaha
Veckans citat:  Gott nytt år! (har ju hört det tusen ggr eftersom det e just nyår :P)
Veckans bästa: att få träffa nån av mina kompisar iaf :) 
Veckans sämsta: att jag börjar sakna vissa personer nu, var typ hundra år sen vi sågs
Veckans betyg: 3/5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback