äntligen

Äntligen har låten försvunnit ur huvudet. Karro har gått runt hela dagen och sjungit på en reklamlåt för bilar och typ alla fick den på hjärnan, Men nu äntligen har den försvunnit från min hjärna iaf :P Lalalalala


Asså en sak som gör mig lite sur just nu e mina klassföreståndare. De håller på och klaga på oss (min klass) om att de har tappat förtroendet för oss, bara för ett gäng gula post-it lappar! Så totalt onödigt att bli upprörd över, men de får det att låta som om vi sprängt skolan i luften eller nåt. De planerar typ att ställa in ett par utflykter bara för att vi "missköt" oss. De säger att vi håller på att förstöra vårat goda rykte bara för att vi stal ett häfte post-it lappar från ett klassrum. Förlåt att man vill ha lite kul ibland då :/

Om vi får dåligt rykte av att stjäla ett häfte post-it lappar, tänk vad dåligt rykte de andra klasserna måste ha hahahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback