aliens

jag känner mig riktigt stolt just nu. :) Lyckades anmäla mig till skidresan i Romme helt själv. Har märkt att jag och såna här anmälningslistor inte går ihop, de e alldeles för komplicerade för min lilla hjärna :P

Just det, nu irriterar jag folk genom att bara harkla. hehe. Som idag när jag och Sandra gick till matten så gick W.N och hans kompis framför oss. Jag kände att jag behövde harkla mig så jag gjorde det och då vänder sig killarna om och bara stirrar på mig hahaha exakt samtidigt oxå. Sandra ser först lite ut som ett frågetecken men jag fattar att de måste hört  igår då jag o jojjo gick bakom dem och jag harklade mig med mening för att sen kalla dem fjortisar, fast jag vet inte om de hörde dt, men jojjo gjorde det iaf för hon börja asgarva :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback