29:e

idag hade vi simmning i åkeshov på förmiddan ^^ det var faktiskt rätt så skönt att simma istället för att ha no hehe.

Sen satt jag o sara i femhundra år o försökte lista ut vad vi skulle ha på idrotten. Gissa vad det blev :P Sen satt vi i ytterliggare femhundra år o försökte få ihop en skiva hahaha. Så nu e det här lilla kvar att jag ska lyckas få så vi kan ha lektion för våran klass imorrn, för det finns vissa jag helt enkelt inte tål i den andra klassen :/ I´m sorry....


Har förresten kommit på hur många konstiga minnen jag har från högstadiet :/ att en viss person e så dålig på o sikta att han spotta tuggummit på mig när han skulle spotta tuggummit på sin kompis som satt bredvid mig. O de e enda inte det värsta hahahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback