2/1-07

Jag har bestämt mig. Min födelsedag om ungefär 45 dar :P ska bli en stor fest me mycket folk. Men vem f'n ska jag bjuda??? :P

Köpte en fiiin grå kofta på Gina tricot i kista idag. Shoppoholic you know.

Nån som har nåra nyårslöften? Vill gärna veta vad i så fall :)

Dagens

... klädsel: Ett par gamla replayjeans, ett randigt linne och min nyinköpta kofta :P
... smink:hela paketet :P 
... frisyr: utsläppt och diadem, my hair is a disaster :/
... låt: memory lane med mcfly
... vill ha: en fin svart klänning från Asos
... saknad: min mobil i Kista eftersom jag va så smart o glömde den hemma
... roligaste: mitt försök till att åka skateboard
... tråkigaste: att det typ inte händer nåt :/
... TV-program: Ugly Betty of course
... köp:
... godis: har faktiskt varit nyttig idag
... lunch: fil :(
... kvällsmat: pannkakor hehe
... träning: mama o jag försökte träna hahaha
... läsning: böcker
... nyttigaste: min sömn hehe
..."oh no!": Jag och Jojjo gick vilse i Kista gallerian :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback