this is it...

Eftersom Sandra tycker att jag ska lägga upp dikter som jag skrivit, så tänkte jag göra henne lite glad o göra det ^^ Nog för att det här är gamla dikter och de suger verkligen, men då skulle du/ni bara se hur dåliga dikterna skulle bli nu. Jag kan inte skriva dikter då jag är glad. Rosa elefanter o röda rosor eller?:P
Förut var jag hel.
Sen kom du.
Tog mitt hjärta, tog min glädje.
Ställde dig och hoppade på dem.
Sen gav du mig tillbaka resterna
och gick....

Ett steg kvar till kanten.

Så enkelt, så lätt.
För tillfället känns det helt rätt 

Faller och faller, det finns inget slut
Letar och letar, men hittar inte ut. 
Inser plötsligt vad som händer.
Det spelar ingen roll att
Jag allt vänder. 
 Ingenting kommer bli som förut
.För här tar livet slut
Som sagt de suger, men jaa....nu får de stå här ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback