Romme

Jag o Jojjo gick upp vid halv sex imorse. Allt för att komma me på bussen som skulle komma halv sju. Den kom 50 minuter senare :/
Bussresan dit upp var mysig ^^  O det fanns en snygg kille me på bussen oxå :P Han blev nästan behandlad som ett musee objekt av en del tjejer :P "ursäkta får jag ta kort på dig?" Hahahaha

Jag e världens sämsta pulkaåkare. Efter första åket hade jag mer snö innanför tröjan än under pulkan  XD   Men jag sandra o jojjo tröttna på pulkaåkningen efter ett tag så vi gick o käka (jojjo o jag åt våra goda pannkakor :P) o sen satt vi och slappade ett tag o sen så gick vi runt och tog lite kort o frös tårna av oss :P Sen var det plötsligt dags att åka hem.

När vi klev på bussen så försökte TT hoppa på niornas buss, eftersom han inte fått plats o varit tvungen att sitta me åttorna på väg till Romme. Eftersom han försökte hitta en ledig plats att sitta på så stod han upp o detta gjorde att man inte kom förbi så många på en gång. Sen så skulle Jojjo o nåra till ta sig förbi. Jojjo till sin plats o de andra ut. Men han flyttar inte på sig så Jojjo börjar säga åt honom att flytta på sig, men han gör inte det o då blir Sandra irriterad o ropar: Hörru Blondie flytta på dig. Då kollar han på Sandra o försöker ge henne svar på tal, men som vanligt lyckas han inte haha. Det svar han gav tyckte nog ingen va särskilt imponerande :P
När vi åkte hem sen så såg vi filmen Click. Den va väl sådär. Men jag fick flera chanser att ta kort iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback