min helg

min helg i korthet

Lördag
Jag, Sara o Jojjo skulle åka in till stan för att shoppa. Sara missade bussen så jag fick åka själv upp till Vby först. Först var det en konstig gubbe som log jättestort mot mig bara för att jag tryckt på stopknappen för att han inte nådde den från sin plats. Sen när han klivit av klev en tant på o satte sig precis bredvid mig trots att det fanns två lediga mittemot. Hon stank så jävla mycket parfym så när jag klev av bussen var jag nästan orolig över att mina lungor o mitt blod fyllts med all denna stinkade doft :/ Sen gick jag igenom tunnelbanan o fick en lapp från fryshuset, när jag kom till andra sidan av tunnelbanan fick jag nästan en till. Sen gick jag hem till Jojjo eftersom hon oxå var försenad (e jag den enda som e i  tid på dt här stället? :P) Som tur bor hon nära Vby :)

När vi kom till stan så gick vi runt i de mesta kläder o skoaffärer. Inne på gina tricot prova jag typ tio plagg :P Men ingen av oss hitta några skor till balen. Vet att det är ett bra tag kvar, men det gäller att var ute i god tid :P Jojjo som leta efter en väska hitta inte nåt heller. Men vi hitta kläder :) Jag o Jojjo köpte likadana klänningar eftersom vi båda så gärna ville ha dem. Sen hitta Sara o jag varsitt par jeans på Manhattan.

Söndag
Promenad me Jojjo o Sara. Vi lyckades inte åka pulka :P.  Innan promenaden städade jag mitt rum, känner mig jävligt stolt över det :P o jag pluggade no. Idag har jag varit duktigare än på länge. Va händer me världen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback