måååndaag

Jag vill ha längre helger. O mindre prov :/

Sandra o jag har rätt så annorlunda diskussioner ibland. Idag handla de väl mest om hat :P
De lät ungefär såhär:
Jag:Varför hade du skrivit hate me i handen igår?
Sandra: Jag såg en bild då en person hade så och tyckte det va snyggt :)
J: ok? Själv behöver jag inte skriva det i handen för att folk ska göra det hahaha

O sen va det ju den här om att Sandra agerade mig på msn vilket inte slutade så lyckat :P
Jag:Sandra, tack vare dig (jag borde egentligen säga pågrund av) så hatar han mig nu bara för att du kallade honom idiot.
Sandra: Men vadå, e det bättre att han ignorerar dig då?
J: Men det finns ju redan så många som hatar mig :/
S: (ser fundersam ut o svarar) Men han gjorde säkert redan det.
hahaha


Sen fattar jag inte varför de andra tycker det e så j*vla kul då Denniz tränger in på min "space". De garvar inte lika mycket då han gör det mot dem. :/ Men då får de faktiskt skylla sig själva :P

Emil e väldigt duktig på att kasta. Speciellt mössor hahaha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback