löööörrddaaagg

Igår va första hiphopen. O jag sög på att dansa hahaha. Så nu kommer jag ha hårdträning den här veckan me jojjo så att det går bättre nästa fredag :P Efter att vi dansat igår så stack vi hem till Jojjo o käkade amerikanska pannkakor o sen gick vi på bio me Paula. Vi såg Linas kvällsbok ^^ Den va bra, fast man fattar mer av boken. I filmen händer allt så snabbt. Det blir lite svårt att hänga me, iaf med min IQ :P. Jag börja asgarva åt Paula då vi gick mot utgången eftersom hon gick så vimlande då hennes ben "somnat". Det såg så kul ut o dessutom var jag full på cola:P Va hon va full på kan man ju undra :P nä jag skämta bara.
På vägen hem så gick vi förbi Kerre från min konfa, men vi sket i att hälsa på honom eftersom han kompisar stirrade så snett på oss. Alla verkar ha problem med synen nuförtiden. Speciellt Räkans kompis. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback