lista hehe

Namn: Johanna

Smeknamn: Jojo, Lassie, Bubblan, Lasse, har fler…(mina kompisar har noll fantasi för smeknamn. Senaste påhittet va väl Nalle. Som tur har de glömt bort det hahaha ^^)
Födelsedag: 17/2
Födelseort: Bromma, Elr ja, jag föddes på karolinska, men iaf
Ögonfärg: Blågrågröna, ny färg hehe :P
Hårfärg: Mörkblond
Pluggar/Jobbar: nian…znark
Familj: Mami, papi, lillebror
FAVORIT...
Färger: rosa, svart, blå

Plats:
Land: Vill till England elr USA

Drog: Musiko
Film: John Tucker must die, She´s the man
Djur: Katt
Affär:H&M och Gina tricot
Serie: UGLY BETTY!!!!!
CD: McFly Motion in the ocean
Skor: Conversen
Internetaktivitet: Bloggen, elr bilddagboken :P

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Hur skulle man kunna låta bli den nojan?
Gnälla: aa, mest när jag inte får som jag vill :P Bortskämd unge hahaha
Skrika: På min lillebrorsa, typ tre ggr om dan
Sova: Ja. Ibland så :P
Ha ångest: Ibland.
Skada dig själv med flit: Inte med flit, men jag e rätt så klantig ibland ^^
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Ibland :/
Ta droger: nope
Försöka vara annorlunda: jag försöker inte, jag e hahaha
Klä dig i svart :Inte bara i svart
Gå till kyrkan: ja, ibland
Gå i skolan: tyvärr, ja
Ljuga: Det händer
Hata folk: Det var förr^^ nu försöker jag va snäll istället ^^ så därför ger jag dem skäll på direkten stället för att låta ilskan växa;P (psykologsnack?? Haha)
Lita på folk: Ja.

NÄR...
Åt du senast:ööh, vet inte
Läste du en bok senast: no-boken imorse L
Var du på konsert senast: oj, dt va längesen
Köpte du något senast: Igår. En klänning, en kofta o ett par jeans J
Kysste du någon senast: vem skulle vilja kyssa detta fula face? hahahaha
Svor du senast: nyss
Sjöng du senast: Truly, madly, deeply (låten vill för faan inte försvinna från min hjärna!! :P)
Klagade du senast: för ett tag sen.
Är det sommar: i stilen på mina kläder från köpen igår,ja, utanför dörren, nej

VEM...
Saknar du: säger inte :/
Vill du döda: ingen, men jag tror dt finns några som skulle vilja döda mig just nu
Vill du slå: TT (elakt jag vet ^^)
Vill du kittla: bra fråga hehe
Kramade du sist: Jojjo F
Vill du prata med: Gänget J
Skrek du på sist: Min lillebrorsa som vanligt
Vill du vara som: mig själv J inte hälsosamt :P men iaf  
Sårade dig sist: no comments, men personen kommer nog aldrig bli förlåten!!!
Gjorde dig riktigt glad senast: mina kompisar ^^
Fick du sms från senast: Jojjo L
Ringde dig senast: Jojjo F

HAR DU...
För många vänner: Nej
Tvångstankar: Inte vad jag märkt ^^
Någon annan psykisk sjukdom: Ja. hahaha
Skadat någon: Ja, men *host* inte med mening
Färgat håret: Tonat
Brutit några ben: Nej, men jag har ett lillfinger som min lillebrorsa vridit ur led när jag va yngre, det kommer aldrig se likadant ut :/
Några piercings: i öronen bara, vill ha i läppen ^^ fast min mami skulle döda mig då
Några tatueringar: Nej.
Egen dator: nej, men vi har en…två…tre nere i kontoret
Gjort bort dig rejält: Dagligen, men inte riktigt stort på senaste tiden hoppas jag….
Bra självförtroende: hahaha, nej
Komplex: Se punkten över o här har du anledningen
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Haha nej.
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: på semester ja :P
Rymt hemifrån: aa
Tuttat eld på nåt: aa hehe
Gjort något olagligt: inte precis brytit mig in i ett hus, men helt laglig finns det inte nån som e.

HUR...
Går du: dit fötterna pekar hahaha
Svarar du i telefonen: ”hej det e johanna”
Fördriver du tiden: Bloggar, e me kompisar, shoppar, går i skolan (usch) m.m
Mycket pengar har du: alldeles för lite :P
Tjänar du pengar: Bidrag.
Bäddar du sängen: Ibland
Ofta diskar du: Diskmaskinen gör jobbet hehe
Ofta städar du: jag o städa är tyvärr inte riktigt menade för varandra men jag försöker iaf :P
Går det på jobbet: jag har inget jobb än
Många stör du dig på: en
Ofta träffar du din familj: bor i samma hus så rätt så ofta haha
Mycket äter du: frukost, lunch. Middag o någonting däremellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback