försöker igen

gårdagens inlägg:

har haft låten Truly, madly, deply med Cascada på huvet, sen jag hörde den på radion igår :/

Idag har det väl inte hänt så mycket. Vi hade ingen spanska så som sagt hade vi sovmorgon ^^ Sen hade vi en lektion(engelska) o sen va det lunch, woho? Vi var typ nere i uppehållsrummet hela rasten och körde fotbollspelet. Jag, Jojjo och Sandra va typ bästa laget mot slutet.Okej killarna var bara två o två, men vi slog faktiskt Erik, Michel o Emil i nästsista matchen, mohahaha :P Sen att Michel o Erik vann mot mig o Jojjo i sista matchen va inte lika kul....^^

Sen hade vi ett gäng lektioner och när skolan slutat så stack jag o Jojjo hem till henne o sen upp till Vby för att möta min mamma vid tunnelbanan för att åka till mediagymnasiet i Nacka. Vid fridhemsplan hoppade även Jojjos mamma på o vid slussen bytte vi till buss.

När vi kom fram så var det typ bara en halvtimme kvar tills de skulle stänga, men vi träffade på en kille och en tjej som visade oss runt. De var jätteschysta o killen va ganska snygg ;P hehe. Skolan verkade jättebra o det verka som alla var schysta mot alla, inte som i en annan skola jag varit i (gissa vilken *host,host). Som första rummet vi gick in i var filmstudion o när vi kom in dit sa de som satt där: hej o välkomna till kärlekshörnan (låter inte så kul berättat i efterhand men iaf)

Tiden går snabbt då man räknar ner för saker man inte vill ska komma. Asså faan, jag vill inte att det ska komma :/  Tänk, vissa kommer man aldrig att se igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback