15 februari

- Det är en pulka ser du väl (bara för att du e IQ befriad ska du väl inte störa andra) :P

O vi börjar min torsdag me att vara jvligt deppig :/ O be alla som försöker fråga mig hur jag mår att dra nån annanstans. Vara allmänt elak alltså.  Efter det tar vi o drar ner flera människor med oss i deppigheten genom att se deppig ut. När det e klart kan jag gå hem o skrika ut den konstiga känslan av tomhet. Sen käkar jag middag o går över till Jojjo där vi pratar ut om våran deppiga dag eftersom det deppiga börjat lägga sig. Sen går vi hem o sätter oss vid datorn och skriver i bloggen samtidigt som vi undrar varför jag skriver vi när jag menar jag...


Två dagar kvar till min födelsedag :)....O ingen vet vad som står högst på önskelistan :P

even heaven is hell without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback