waaaaaa

Hahaha psykat, men jag antar att det går i släkten för dem XD Fast jaa det e ju typ mode i Hollywood just nu så...

Vet ni nånting som e otroligt nördigt att veta :P Jag har 15 km till skolan XD det e fett långt. Tänk lixom hur många mil det kommer bli på tre år...oj oj oj XD Jaa det där va väl typ dagens skoltänkande... E ledig today :D Fast jag slutar inte förrän på fredag, Vissa människor(läs Anna :P) har ju lite mer tur o slutar idag

Asså jag får typ "hemlängtan"(???? XD) När jag håller på o kollar runt bland alla bilder på datorn så ser jag bilderna från i våras. Asså shit jag saknar verkligen allihopa så jävla mycket( eller nej inte alla), saknar känslan av att vakna upp på morronen o tänka jippie nu får jag träffa allihopa idag igen :D Feeling kind of nerdy, men så e det XD Men jag lovar jag ska bli...öööh...coolare :P


Låten snurrar i min skalle XD
  


Nu ska jag försöka göra nåt som aldrig brukar lyckas, jag ska städa..önska mig lycka till. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback