vbyskolan...yey..typ....inte?

Today eftersom vi slutade så tidigt (jippie jag o Jojjo e de enda nästan som inte slutat skolan än! :S) så stack jag, Jojjo o Sandy till Vbyskolan för att hälsa på lite gamla lärare där. Hmmf de två tvingade mig dit men det var väl okej. Fast de tvingade mig att hälsa på Gabbi oxå. Scary :S Sen han vi ju som vanligt med att träffa Saras lillasyrra och Sandy hade typ ateist/religionsnack med Johnny. Intressant? Zzzz :P Men iaf nu till poängen me det hela. Vbyskolan har förvandlats till värsta ghettoskolan va faan XD Asså shit ni ska se, ni skulle typ...gråta? O sen alla lärare som vi träffa babblade om att det varit mycket bättre då vi gick i nian där (of course vi va ju lixom bäst (= haha) 

Sengångaren Sid <333

Mitt liv har sina "ljusa" stunder =) men jag dör nog tyvärr snart av tristess.

När Seth Cohen e nördig e det bara gulligt, sött och charmigt. När jag e nördig e det bara hemskt o fel, fel, fel (speciellt om du påstås likna en björn och en kille om håret o sminket försvann). Jag föddes nördig...Jag kommer döö nördig! :S Jag vill att sommaren kommer nu : ( Så bajsdeppvintern försvinner o jag slutar tänka som en jvla emo eller nåt :S

Ingenting e logiskt just nu.

Jag gillar inte att vinna i spel...Smarta fattar?

sov gott


Kommentarer
Postat av: jojjo den bästa

tur i spel otur i kärlek? :P
älskar dig gaay

2007-12-21 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback