tralalala(va gör man när rubrik ideerna inte räcker till?)

Jossan blev otroligt chockad igår/idag. Jag gillar Lasse Lindhs låtar (nog för att jag igår bara hade hört en låt o precis fått reda på att han som sjöng hette Lasse lindh men ändå XD idag har jag hört fler o I like :D) o det gör då Jossan självklart oxå :P Hon var förvånad över det, hon hade inte så höga tankar om mig när det gäller musik. Hur tar jag den piken? XD

På tal om musik, har ni/du hört om E.M.D? De består av Erik, Mattias och Danny från Idol. Ärligt talat så skrämmer gruppen mig lite. Två av dem ser precis likadana ut hallå! :S O sen låter den enda låten jag hört som en typisk...typ BSB låt. Det blir bara fel fel fel fel fel! XD

Hängselpojken/Gottfrid XD passar verkligen inte i sin jacka eller i hängslen(eller jaa om han hade rätt storlek kanske hahaha) Men han e sööööt ändå :P
image865

Tagen av mig imorse =) Fängelset på bilden e min förrförra skola XD

Kommentarer
Postat av: moa

vadå fängelse ?

2007-12-18 @ 22:36:02
Postat av: jojo

Moa: Hahaha gympasalen ser ut som ett fängelse på bilden XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback