tralala

Ibland får man såna dära snilleblixtar =) Som idag på t-banan. Jag, Jossan och Jojjo satt o snacka om vilka man ska köpa julklappar till. Har inga pengar lixom! Till slut hade de kommit fram till ett bra system. Men jaa jag tyckte att dt återstod ett litet problem : (

Jag: Men asså vad ska man köpa egentligen då, alla kanske inte gillar samma saker lixom.
Jojjo: A men du får väl köpa nåt som du tror alla gillar/skulle kunna behöva.
Jag. En toarulle?

Un riktig snilleblixt sådär fem på eftermiddan.

image832
O bilden e inte tagen idag =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

men åh, vilken vacker bild hörru du!

2007-12-08 @ 11:39:00
Postat av: jojo

Jossan: Jaa :D Kommer ihåg att jag o Jojjo satt i femtielva år o analyserade om hur snygg killen som e nr 2 i bakgrunden var XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback