torsdag

Igår träffade jag o Jojjo Emil på t-banan. :D Jag lovar att han måste tyckt att vi va lite skumma för vi satt och asgarvade typ hela tiden XD Eller ja inte under den tiden vi snackade me honom då lyckades vi faktiskt snacka normalt. =) Najsigt att träffa lite kuwliga människor på t-banan =) Fast asså den där slå på rutan leken,jag fatta inte det roliga me den : ( XD

Okej jag lovar att jag sagt varenda mening som kommit upp i mitt huvud femtielva gånger idag. I´m sooo tired. 
: (

Hade spanskaprovet idag som sagt. Det gick åt helvete helt ärligt. Ig IG Ig säger jag bara

image831

E jag förresten den enda som kommer ihåg saker man drömt? Asså jag kan drömma så sjukt skumma saker så det finns inte :S Som inatt XD jag vaknade flera gånger, värsta mardrömmen vaa det XD TT va med i den huu :/  Kanske därför jag somna om sen på morron när väckarklockan ringde. Sov över hos Jojjo och hon somna typ oxå om för när vi vakna va klockan tio i sju. O vi va lixom tvungna att gå då eftersom vi börjar 8. Så det va stress, stress, stress. Ni förstår man blir dödad av Helena serri om man inte kommer i tid. Ni skulle se vilken utskällning nåra fick en gång för att de kom tre minuter försent :S Så vi var klara på 25 minuter(haha J.F dissade mitt förslag att vi skulle skita i text för att inte få våra huven avhuggna :P) Men iaf så åkte vi in till skolan, träffade på en viss H på väg från Mariatorget(asså jag lovar han tror säkert att jag o Jojjo går o snackar skit om honom när vi ser honom, men asså det e ju inte riktigt så det är, hur vi nu ska kunna framföra det XD)  Börjar bli ganska van vid att få mördarblickar från honom var och varannan gång han går förbi nu faktiskt. :P O nu tillbaka till ämnet, när klockan va fem-tio över 8 så stod vi utanför textsalen. Det snackar jag om snabbt XD

Hmm min blogg börjar kännas lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback