today it´s friday

Jag tror jag gått in i en vägg...eller snarare ramlat rakt igenom den. Svårt att säga faktiskt.

Igår va jag hos Sandy med Jojjo och Sara. Vi käkade midda o lucybullar(haha) o körde Singstar. :D O juste igår morse när vi kom till skolan skickade vår textlärare upp oss till uppehållsrummet där de bjöd på pepparkakor och glögg. Jag verkligen hatar vår textlärare, gör så hon dööööör!! Asså inte för att hon sa åt oss att ta glöggXD men om ni träffa henne skulle ni fatta vad jag mena. O sen skulle hon ju oxå visa hur vi skulle designa våra intervjuer vi skrivit. Hon tar ett kort på mig, värsta mongokortet! O sen visar hon det så hela gruppen ser det oxå. : ( Hata hata hata hata hata

Grymt koncentrerade :P
image844


Jag e helt död just nu. Va inte i skolan idag. Sjuk. Tror jag. Vill ha nån att snacka me, känner mig lite ensam just nu som suttit hemma hela dan o tråkat. Finns för en gångs skull tusen roliga människor inne på msn men jag orkar inte hälsa på nån av dem. Som sagt död. Snälla nån kom o pigga upp mig. :)

Nej nu ska jag gå o kolla på Legally Blonde. O försöka att sluta klaga på allt. Önska mig lycka till.



hjärtahjärtahjärtahjärta den här låten <3

Kommentarer
Postat av: moa

jag äger er alla i singstar ;D hahah

2007-12-15 @ 00:12:12
Postat av: jojo

Moa: hahaha visst XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback