Surprise?

GOD JUL!! :D

Nu börjar Kalle Anka om lite mindre än en timme. Mormor o morfar e här o jag fick min julklapp från Jojjo. L för ett tag sen. Ett supergulligt halsband ;) Det e typ jag som bestämmer här hemma nu idag oxå moahaha :P Som jag har bestämt när vi ska käka o dela ut julklapparna moahaha :P o att vi ska ha en tomte i år oxå XD

Sen försöker folk få mig att följa me på midnattsmässan oxå, men jag vet inte om jag pallar. Mormor vill ha me mig oxå för att hon säger att hon känner nån som har två jättegulliga söner. O den ena e ledig så den tycker mormor att jag borde träffa. Min mormor har blivit galen!! XD Men jag älskar min mormor ändå XD Nej nu ska jag gå o fika eller nåt tror jag

Just det jag e ganska säker på att jag kommer få en mobil i julklapp. Fast shhh säg inget ;)

Have a naaajs däääy :D
image885

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback