sommar, vinter, sooommmmaaaar

Okej jag tror jag kommit lite fel i tidsrytmen. I somras gick jag runt o sjöng julsånger. O nu idag, då får jag för mig att vi kan gå ut o käka glass samtidigt. Ehe kul att göra det när det e femtusen minusgrader ute, men iaf. =) Sen när vi går där så börjar jag helt plötsligt sjunga på en sommarlåt, sommar, sommar, sommmaaaaar. Jag håller på att bli galen, det går inte att missa :S bajs.

H sa en kul sak idag. Borde vi fira? :) Fast Jojjo tror att han kommer bli våran "nya" TT. oj oj oj aldrig.

image837

image838

image839

O imorron så e det över med alla läxor o prov, faan va skönt :D
Oj nu ska jag upp om 7,5 timme. a men då e det ganska chill. :)
sov gott människor <3


När ska jag sluta att hela tiden dra upp samma saker?

Kommentarer
Postat av: evelina

johaaaaaaaaaannna, jag orkar inte att vi börja 08.00 imorgon :O men jag va inte på datan idag så jag måste fan dit imorgon. bajs
svenskan imorgon är också helt onödig.
jag slutar halv 5 imorgon. det är synd om mig. vi ses imorgon. hejdå. hejdå. hejdå.

jag har jättetråkigt. du får ursäkta mig :D

2007-12-11 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback