"skit på dig" XD

Iiiiih jag lider av sån total sömnbrist så det finns inte. Säg att jag ska göra nåt o jag kommer somna av utmattning bara jag tänker på det. XD

Körde paketleken igår när vi va hos mammas kusin och åt midda. Det va fett kul :D Ni måste göra det nån gång så fattar ni :)

Sen idag har jag fått träffa alla mina gulliga små kusinbarn, de e hela två stycken :P De e supersöööta :P

Asså min mamma håller på att bli värsta överbeskyddande, har ingen aning om varför hon blivit ett sånt extremfall av det på senare tiden heller :/ Som igår skulle jag dricka lite cider. På flaskan stor det att den innehåller 0,nånting% alkohol. Sånt har jag ju lixom druckit sen typ alltid, för det e ju som vanlig läsk , men mamma började bete sig som om de precis ställt fram en hel flaska vodka eller nåt endast för mig. Sen idag när vi sitter o kollar på tv så e det en "skräckfilm" som går. Den va ganska trist så vi börjar kolla efter vad min morbror och moster har för andra filmer. Jag och Elin(hon e 6 år gammal) börjar föreslå att vi ska se nån lite mer spännande eller läskig film. Mamma drar fram Djungelboken och tycker att men den här e okej att se. XD Till o me Elin vägra se den :P Får nog skicka mamma på semester eller nåt för hon börjar ta sitt jobb som dagisfröken på alldeles för stort allvar

Imorron har jag bara en lektion, Najs måndag:D Sen blir det lite shopping me Jojjolainen oxå =)image801

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback