razzmatazz XD

Måste vart nåt i yoghurten jag käka till frukost imorse :P Jag garvade non-stop i 40 minuter på t-banan idag. Åt en yttepytte sak som Jojjo berättade XD Hahaha sååå synd om henne det var :P Sen fick jag värsta chocken när jag kom till skolan, alla i min klass såg jätteglada ut och hälsade på mig och Jojjo när vi kom. Det måste varit nåt i deras frukost oxå XD Sen hade vi ju som sagt bara engelska och vi fick då tillbaka proven. Gick ganska bra :) O sen slutade vi o allihopa stack hem :D Jag, Jojjo och Jossan satt och flummade på t-banan hem, även då satt jag o typ garvade non-stop åt ingenting XD Väl i Vby så köpte jag och Jojjo Ben & Jerrys glass. Mihihi grymt nyttigt på en måndag, men det va inte jag som köpte en vaniljmunk till det XD Sen satt vi hemma hos J.F och proppade i oss glass :P och pluggade engelska.
image825

Efter det så drog vi upp till Vby igen där vi mötte J.L. Hon o jag gick efter att J.F handlat en skiva och fikade. Mihihi onyttigt onyttigt! Sen gick vi och kollade lite på la H&M. Köpte en liten julklapp till mamsen, typ andra julklappen jag köper, panik :P Asså jag känner mig lite förvirrade över det här för jag vet inte vilka jag ska köpa till och vilka jag inte ska köpa till. Men, men det löser sig förhoppningsvis innan julafton. Annars folk som ska ge mig nåt, varsegod skicka era önskelistor till mig oxå :P

O härligt, härligt. J.F smsa precis och berätta att vi inte har nån text imorron. Jippie :D Om det ändå kunde fortsätta med såhär härliga dagar XD Orkar inte me skolan längre, men skulle jag hoppa av nu o börja om nästa år skulle jag antagligen ha ännu mindre motivation

 Jag i en otroligt snygg klänning XD
image828
Hahah tvingade jojjo att testa den oxå :P
image829

image830
Asså vi e inte dumma i huvet eller så, vi råkar bara se ut såhär på kort XD <3  O jaa jag har en riktigt dålig hårdag idag :)

Kommentarer
Postat av: karro

köp inga julklappar till mig! (å jag e faktiskt seriös) har inte råd att ge tillbaka :S ;P

2007-12-04 @ 08:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback