mellandagsrea åt....

Moahaha jag e äntligen proffs på nånting. Fast tyvärr bara på att hitta kläderna som mina kompisar letat efter som galningar. Jag o mellandagsreor hör ihop. Säger vi...

O jag e förkyld igen party party.

Måste ju förresten berätta om min o Jojjos fina låt, vi kom väl på den vid klockan 2 imorse ^^ Den handlar om min lilla älskling :P Fast jag insåg nu efter lite research eller va faan det heter att vissa delar inte stämmer men va faan jag tror han gillar den ändå. =)

O imorron blir det att åka in till stan igen. Yey. Hitta världens bästa kjol där inne idag o igår köpte jag ju hela min lilla nyåroutfit. Så jaa imorron blir det stan igen. Om jag inte redan kollapsat vill säga XD

 Lite ombytt här jag i klänningen som J.L ska ha på nyår o hon i min klänning o kofta som man tyvärr inte ser typ nåt av XD 

Nej nu ska jag gå o kolla på lite filmer jag hyrt idag snart. Kanske ett av mina nyårslöften, använd hjärnan mer istället för att bara kolla på film för att jag inte kommer på nåt annat. Good idea. :D

najti najt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback