kladdkaka :D

En vecka kvar till jul. Varför känner jag inte minsta julstämmning för. Halllåååå???

Glömde lägga upp Sararararas XD fina konstverk från igår eftersom jag dumt nog nästan lyckades skaffa virus på min dator(måste förresten säga att blondheten faan går i släkten XD) o därför inte hann lägga in bilderna sen. :P

  
image863
Nöjd nu sara? :P

Idag har vi typ inte gjort nånting. Jag o Jojjo kom försent till matten tack vare att Jojjo segade sig. Najs :P Sen så degade vi på engelskan (vet ni förresten hur mycket jag hatar vår engelskalärare :S han o Helena skulle faan bli ett perfekt par XD) O på spanskan käka vi kladdkaka! Mums :D O såg nån spansk film man fatta nada av XD

Asså har vart på jättebra humör hela dan, trots att jag typ inte sovit en blund på två nätter. Sen kanske det beror på att Jossan glada humör smittat av sig oxå :P
image864

Så gullig låt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men åh! Lasse Lindh

2007-12-17 @ 21:41:03
Postat av: sarra

mm :)nu e jag nöjd!haha

2007-12-18 @ 15:02:02
Postat av: Pochi

haha XD fan va konsentrerad jag ser ut >.

2007-12-23 @ 13:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback