julshoppa?

Det känns så otroligt lyckat när man åker in till stan o letar efter julklappar o det enda man hittar e saker till sig själv :P Men, men jag har iaf hittat en julklapp nu! Bara femtielva kvar....

När jag, J.L, J.F och Sara va in på Gina tricot när vi kommit till stan så träffar vi på Anna och Karro :D Asså människorna e grymt uppbokade hela tiden = ( Men jag tror iaf att jag har lyckats få dem att planera in så de kommer på min födelsedag, det e två månader dit men det gäller att va ute i god tid. :P O juste vi träffa på Anna.B på bussen hem oxå =)

O jag kanske för en gång skull har nåt planerat på nyår :D Party, party ^^

Vet ni förresten ett ganska konstigt tidsfördriv som jag o J.F kommit på. Vi räknar hur många fjållröven(hahah :P) och 96-jeans vi ser dagligen. Jeansen håller typ på att döö ut men fjällrävenjackorna e fett många XD Idag hjälpte J.L oss oxå. Vi såg 42 stycken XD O jaa det där va väl det mest intressanta på hela veckan, aight?

Asså ärligt där kameran finns, där finns Jojjo! XD  sen där kameran inte finns där hittar man dessa två fegisar :S :P
image835
Haha =)
image836
Käkade brownie med glass oxå...eller rättare sagt glass me brownie.


Asså ärligt, min blogg börjar bli trist o trååååkig nu = (
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback