Juldagen

Jag följde me på midnattsmässa igår ändå. Det va jag, Jojjo, Tua, Jessika o Jojjos mamma som åkte dit tillsammans. I kyrkan va det grymt mycket folk (lovar att 50 % av dem va 92or från Jojjos konfaläger XD) Fick en liten chock när kören kom in o börja sjunga. Min förre mentor va me där XD O asså de va ingen sån här liten "dethärgörvibarapåfritidenförskojsskullkör" de sjöng värsta operan typ XD Eller jaa nåt åt det hållet kan vi säga :P Aja mysigt va det iaf att sitta där mitt i natten XD

O vet ni vad jag fick i julklapp då! :D Un rosa mobil :D :D :D Lyckalyckalycka ^^ Eftersom min gamla mobil nu typ e helt död så XD

Sen blev det en fotbollströja, en väska, lite halsband, örhängen, pengar o massvis me krimskrams från mormor som man antagligen aldrig få nytta av :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback