hahaha

Min lillebrorsas värsta mardröm e besannad. Igår föll det ner en "tonårsparlör" i brevlådan, adresserad till målsman för Jonas _________. Han e nu asså officellt tonåring. Mahahah XD

O juste imorse på bussen höll vi på att bli ihjälgasade av busschauförren. Kanske därför jag garva så mycket kom jag precis på :)

O nu sitter jag och har bajstråkigt på datorkunskapen :( Jag lär mig lite om tabbar. ZZZzzzz J.F och jag har utarbetat värsta bra sättet att snacka me varann utan att prata :P

Har matteprov om ett tag. Bajs,bajs,bajs.

Nej nu ska jag fortsätta här

Häv ö naaaajs däääääy :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kom på en sak du ! hahah x) man kan ju även skriva här :P nördnörd...

2007-12-05 @ 09:20:52
Postat av: Anonym

jag kom på en sak du ! hahah x) man kan ju även skriva här :P nördnörd...

2007-12-05 @ 09:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback