förtrollande

Psykiskt störd... XD

Den här dagen började riktigt...hmm...härligt. Först sov jag typ fem timmar o vaknade typ femtielva gånger. Snacka om att jag va lite borta när jag vakna på morronen. Sen när jag mött Jojjo i Vby (o bl.a precis missat Karro, tror inte ens hon hann se mig!) Så åkte vi in till skolan då, satt på samma t-bana som Emil o Franke(undrar va han heter på riktigtXD) Så jag o Jojjo tänkte att men okej vi vinkar när han går ut sen. Så när han o alla de femtielva kompisarna kliver av. Jag börjar knacka på fönstret, hårdare o hårdare o den jäveln kollar inte ens, eller jaa jag vet inte det där "svävande" skakningen på huvet kanske va nåt sånt :P Iaf hans kompis vinkade =) Fast jag hoppas att Emil berättade för honom att han kände mig o Jojjo. Annars har ju en viss person skämt ut sig ganska...rejält. Aja kanske borde lära mig att det inte e så farligt då halva t-banan stirrar på en som om man kom direkt från psyket. =) Va det förresten nån som va intresserad av att läsa det där. E förresten så nära på att lappa till en person oxå. XD
image868 e jaa jättebra bild där XD
Julavslutningen va lite annorlunda från hur jag haft dt förut, två galna tjejer sjöng en låt o sen så spelade Erik i min klass o "hans" band två låtar. De var duktiga =) Sen drog vi till Lappland snacka två sekunder o sen drog jag, J, J, C, A och M in till stan. Carros kort blev trashat av non smoking generation XD Sen efter att jag, J o C kollat på NKs julskyltning o fixat kortet ( J o M va inne på Gina tricot o A stack till jobbet en sväng) så käkade vi lunch på Sandys (inte A) o sen så gick alla förutom Jossan o såg på bio. Vi såg Förtrollad, asså det e typ värsta barnfilmen men ändå, den e fett gullig, man går typ o ler i timmar efteråt XD När filmen va slut o alla tusen kg popcorn uppkäkade så drog jag, Jojjo, Madde o Carro hem till Madde. Där va vi ett par timmar o körde lite spel samt spana på en 93a(hahaha???:P)

O nu sitter jag här hemma alldeles uttråkad typ. Insåg för nån timme sen att va faan ska jag göra under lovet? Har varit så stressad under de senaste veckorna att jag inte ens orkat tänka på det. Förslag, förslag, förslag? =)

image869
Finaste tofflisarna :P Fick dem av J.F i julklapp today. glad glad glad :D kommer bli välanvända :P Kanske kan ta på mig dem då jag ska gå ut? Alla mina andra skor har ju typ pajat : (

Wihoo lillebror kom precis ner o gjorde mig blind. Blind me en blixot som satt på en kamera. En systemkamera. En Canon 400D. Ren jävla fucking lycka, nu ä jag glaaaaaaaaaad :D

Jag irrar runt som nån jävla wannabe, låter mig styras av andra. Kanske ska jag ta ett par djupa andetag o bli mig själv igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback