:D

Har typ inte träffat på nån människa jag känner på t-banan/bussen på jättelänge, eller okej, senast va den lilla "återträffen" i torsdags morse men ändå :P, men iaf idag när jag o Jojjo va på väg hem o har kommit till Brommaplan så börjar Jojjo ropa Anna. Jag börjar fundera på vem av alla Annor Jojjo ropar på och smart som jag e tar jag då o vänder på mig o ser Anna som står precis utanför. Fett synd att vi inte ens hinner snacka me henne när vi äntligen ser henne! Men, men vi får "återsamla" alla gölliga människor snart. Om alla dumma läxor kunde döö bara :(

På engelskalektionen övade jag och Jossan på att överföra låtar via telepati till andra människor. Det funka XD så Blame it on the boogie. Julsånger funkar dock inte, kanske lite svårt att hitta melodin XD

O juste vet ni en sak. Jag har världens bästa kusin. Han heter Rasmus. Jag träffar honom inte speciellt ofta, men när jag gör det e det alltid lika kuwl :) Fast han borde lära sig att jag e den som vet bäst, jag e äldst XD Ville bara säga det :P
 
Nej nu ska jag gå o lägga mig Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback