....

Sov över hos Jojjo idag. Vi käkade lussebullar till frukost :D O sen fick jag höra vad hon tyckte att det roligaste jag nånsin sagt var. Fast jag vet inte om jag höll me XD
image859
Jonte tror inte att en kloning av mig o Jojjo skulle bli så bra XD


Sen drog jag hem o sen upp till Vby där jag o Sandy shoppade de sista julklapparna. Så nu e jag pank, har fem spänn kvar typ XD Sen åkte vi hem till mig o slog in alla julklapparna, de var många :P så nu ligger dte till o me paket i mitt kylskåp XD Sen efter det kom Jojjo o senare Sara. :) Vi bakade, eller jaa de bakade jag städade upp efter dem XD Det va mums me kladdkaka. Kanske ska lägga lite skämt i den som jag ska ta me imorron o bjuda en viss person på en bit. O det där va ett försökt till skämt om ni undrar ett jäkligt dåligt om ni undrar XD


Kommentarer
Postat av: gissa vem

mina superfina bilder då? XD

ps. minimoj, minimoj, minimoj...

2007-12-17 @ 16:28:17
Postat av: Anonym

hahaha
är du miljadär än?!XD

2007-12-17 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback