.....

Jag är jävligt bra på att stå emot då folk är elaka, har stått emot så jävla mycket genom åren. Men när det är någon jag tycker om som retar mig om och om igen. Kanske inte så seriöst enligt människan själv men...slaget slår hårdare. Jag är inte så dum som ni tror....

Idag va jag me Jossan i Vby och handlade julklappar, hela två stycken! Den ena handlade jag till nån XD och den andra köpte jag o Jossan tillsammans till Lina. I promise that Lina kommer bli superglad över den XD Men nu e det bara femtielva klappisar kvar att köpa ehe. O nada me läxor på resten av terminen. Chill, chill, chill. Nu ska jag bara bli rik. :)

image840

Jag har verkligen tappat bort mig själv, har tappat nästan allt "det" o vet inte var jag ska hitta det igen. Det svider, men leendet sitter kvar, det kommer alltid sitta kvar, hur dåligt jag än mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback