12/12

Idag har det hänt fett mycket :P Carro har fyllt 16. GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS´!!!!!! :D
 image841
Födelsedagsbarnet :D Lite suddigt kort o hon brukar vanligtvis se gladare ut men kortet e taget idag så det e lite speciellt XD

O innan vi skulle gå o käka idag så kommer Carro dM och Lisa ut från toaletterna asgarvandes och flämtande om nån fisk(jag tänker att nu ligger det en liten plastfisk eller typ guldfisk där) O så rusar hela SM1a till toaletterna. Det visade sig att det låg en jävla stor fet fisk i en av toaletterna! Så jävla äckligt :S Asså usch. hahah XD

O sen efter skolan åkte jag och Jojjo in till stan för att kolla efter julklappar. Gissa vem vi träffade inne på H&M då? En "riktig kändis" BlondinBella XD Jag och J kollade efter klänningar till nyår oxå. Inte för att jag vet om jag ens behöver en men iaf =) Testade två stycken inne på Gina tricot. Den ena fick mig att se ut som en bakelse. En söt bakelse XD Aja det löser sig väl =) Det e lååångt kvar :P
image842
Sen såg jag en blonderad Jimmy Jansson look-alike som var wannabe emo typ. Läskigt :P Skum förklaring där XD

Nu ska jag väl försöka få ihop det här med paketleken oxå annars kommer vi aldrig ta tag i det. Den som vill joina får gärna va me :D

see yaa :D



Kommentarer
Postat av: Jossan

naw, vilken söt bild på Johanna(=

2007-12-12 @ 19:57:29
Postat av: Jossan

naw, vilken söt bild på Johanna(=

2007-12-12 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback