Zzzz

Har sovit fem timmar inatt om ens det. Sov över hos Paula Hon, jag o Jojjo kollade på film till klockan 4 på morronen. Sen låg de andra två o snackade jättemycket. Jag ville sova eftersom jag till skillnad från dem  skulle kliva upp vid klockan tio. Men som vanligt så försökte de hålla mig vaken :P Fast de tog inte mitt täcke o lakan den här gången iaf. Så jag somnade nån gång vid femtiden då de äntligen blivit tysta XD Sen vakan jag fem timmar senare. Stackars Paula vaknade oxå o hon var tvungen att gå upp o låsa dörren efter mig. När jag kom hem  gick jag ut me J.Ls hund Majabaja eftersom J.L o hennes familj e i Finlandia just nu. Sen åt jag frukost. Nu sitter jag här o funderar på om man kan göra en blanding av kaffe o cola (trots att jag hatar kaffe) för jag måste nog verkligen få i mig det innan jag somnar. Ska sova över hos Paula idag oxå o släkten kommer oxå så vi ska till Grönan o Skansen imorron. Nån sötis som hänger me mig till Grönan? Jag vill ha nån att åka me :) Sen ska jag, Paula o Jojjo ut på nattpromenad. Dem lovade mig det igår :D Alla snälla människor får joina :P Paula säger förresten att jag e blekare än vanligt precis innan jag ska sova. Jag tror det beror på att allt mitt blod rinner ner i tårna istället XD så  därför ska jag från o me nu sova på huvet haha. Just nu saknar jag så många gulliga människor jag inte har sett på jättelänge :)

Man ska va utvilad efter sommarlovet va? Det e inte jag o jag börjar i skolan om typ 6 dar (fy faan) Jag har typ inte sovit nånting på hela sommarlovet. Jag kommer döö snart XD

Just igår såg vi(jag, J o P) Zacki o Jakob. Har inte sett dem sen grillfesten så det va lite kul. Vi hade världens "längsta" samtal. Typ "hej!", "hejdå! " :P

Bilder från filmkvällen hos Anna :)
  

image359
För att jag lixom gillar den här bilden :P

Kommentarer
Postat av: Pochi

Låter ju kul. Men glöm inte jojo att de ofta är du som har den "hålla någon vaken" rollen på en övernattning. Så du ska egentligen inte klaga XD

2007-08-10 @ 15:04:11
Postat av: Jojo

Pochi: Hahah :P det vet jag inget om tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback