Tralala

Idag har jag en lektion på hela dagen. Den e en timme lång, men det kommer ta mig 1 timme o 40 minuter att åka till o från skolan. Mysigt va :P

Sen i eftermiddag så ska jag träffa Sara. Se om hon överlevt första dagen i skolan XD Själv e man ju "van" vid att gå i skolan. Har ju gått hela två dagar i skolan(imponerande...) Fick reda på att Sara kommit hem klockan 9 i lördags. Trots det kom hon inte till grillfesten. Svikare :P Usch jag gillar verkligen inte ordet svikare(har en anledning för det oxå :), så det så)


nej nu ska jag gå o fixa håret , käka lunch om ett tag o sen så e det väl dags att sticka :P


Eftersom Jojjo sagt det här typ tusen gånger, kan jag skriva det här så får många fler veta det på en o samma gång. I Jojjos klass va det en kille som inte fick nåt busskort. Han bodde 5.8 km ifrån skolan...o man måste bo 6 km minst för att få ett. Stackarn XD Men Jojjo tyckte att det va skitkul att han inte fick det :P Sen har Jojjo även gått runt o retat alla hon träffat på från vår gamla klass att hahaha, du börjar på måndag(idag asså). Men hallå Jojjo! Du o jag börja ju faan i torsdags. Smartiiie :P

See yaa


Kommentarer
Postat av: johanna

det var ju synd om manne hahah xD :P

2007-08-20 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback